Boeken

 

 

 

Ik hou van boeken lezen.

Eigenlijk ben ik een beetje obsessief met het verzamelen van boeken.

Wanneer ik een boek lees ben ik in mijn eigen wereld, ver weg van de huidige wereld waar ik in verblijf.

Heerlijk om helemaal in een verhaal te zitten met de “mensen” van het boek. Wanneer er iets dramatisch gebeurt dan geef ik nog commentaar ook.

 

Naast fictieve boeken heb ik ook heel veel non-fictie.

Van marketing tot spiritueel.

Uit elk boek haal ik wel wat dat ik kan gebruiken voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Ondanks dat ik niet meer op school zit vind ik het belangrijk om mijzelf te blijven ontwikkelen en te blijven leren.

 

Wanneer ik iets wil lezen of leren staat het internet vol met nuttige informatie.

Ik ben iemand die bijna alles leuk vindt.

NLP, ja leuk! Intuïtieve ontwikkeling, ook leuk!

Creatief schrijven, geweldig!

Wanneer ik voor ieder onderwerp dat ik leuk vind een passende opleiding/cursus zou moeten volgen dan zou ik al gauw de bodem van mijn spaarpotje zien.

 

Godzijdank voor de kringloopwinkels vol geweldige boeken.

Wanneer ik weer in iets nieuws geïnteresseerd ben, snel ik naar de kringloopwinkel(s) om daar de boekenschappen af te struinen.

Natuurlijk zie ik dan met mijn (te) grote belangstelling weer andere leuke onderwerpen en die boeken gaan dan ook mee.

Mijn boekenkast is al een beetje aan het uitpuilen.

Ik heb zelfs dubbele rijen boeken gecreëerd.

 

Zat er maar 48 uur in een dag zodat ik wat meer kon lezen J

Mijn favoriete non-fictie boeken:

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap van Stephen Covey,

De zin van het bestaan van Viktor Frankl

Je ongekende vermogens van Anthony Robbins

The 5 languages of love van Gary Chapman

De liefdesladder van ElseMarie van den Eerenbeemt 

 

Mijn favoriete fictie boeken:

Haar naam was Sarah van Tatiana Rosnay

Mijn naam is Nadra van Elle van Rijn.

De novice van Thich Nath Han

Ik mis mezelf van Lisa Genova

De weg van de vreedzame krijger van Dan Millman

 

Er zijn nog veel meer boeken die kan opnoemen maar ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie favoriete boeken!

 

 

 

Write a comment

Comments: 0